Energetyka

Wsparcie w zarządzaniu majątkiem sieciowym

Nasze produkty są odpowiedzią na wymagania specyfiki branży energetycznej. Kompleksowy system wspiera zarządzanie majątkiem sieciowym, dzięki rozwiązaniom dedykowanym zarówno dla brygad, jak i dla floty. Pozwala on harmonogramować i optymalizować prace prowadzone w terenie, jak również rozliczać zlecenia, pojazdy oraz ich użytkowników, niezależnie od skali zagadnienia.

Optymalizacja i cyfryzacja obiegu dokumentów

Wsparcie dla sektora energetycznego to przede wszystkim narzędzia umożliwiające optymalizację procesu rozliczania pracy pojazdów jak i pracy brygad wykonawczych. W najszerszym modelu wdrożeniowym wspartym telematyką, rozliczenia odbywają się na podstawie zmierzonych danych rzeczywistych – zarówno w odniesieniu do pojazdów jak i brygad terenowych. Rozliczenia wspierane są zaawansowanymi narzędziami informatycznymi umożliwiającymi jednoznaczne określenie poniesionych kosztów oraz zmniejszenie nakładów na obieg dokumentów. Udostępniamy system pracownikom na różnych poziomach struktury organizacyjnej, dzięki czemu wymiana informacji oraz dokumentów może odbywać się bez ich drukowania.


Karta Drogowa

Zarządzanie pracą brygad w terenie

Field Services jest niezawodnym narzędziem we wszystkich przedsiębiorstwach wykonujących prace na majątku sieciowym. Zapewnia kompleksowe wsparcie w procesie realizacji zadań, począwszy od ewidencji zleceń, przez rozdział prac, ich dynamiczne harmonogramowanie, komunikację z brygadami terenowymi, aż po ich wielowątkowe rozliczenie.
Rozwiązanie powstało dzięki integracji produktów: Oracle Mobile Workforce Management oraz naszych Fleet Management i Field Services. W efekcie stworzyliśmy kompleksowy pakiet narzędzi do optymalizowania całego łańcucha realizacji prac. Jego niezwykłym atutem jest plastyczna współpraca w zakresie wymiany danych z systemami dziedzinowymi, takimi jak ZMS/GIS, HR, FK czy ERP. Wszystkie te cechy czynią z niego nowoczesne narzędzie o niezwykle wysokiej efektywności biznesowej, wdrażalne praktycznie w każdym przedsiębiorstwie.


Interaktywny wykres Gantta

Karta Drogowa i podział zadań na konta

System do zarządzania flotą FM.frameLOGIC składa się z szerokiej palety funkcji dedykowanych flotom firm energetycznych. Począwszy od wielowątkowej ewidencji środków, przez budowanie historii eksploatacji pojazdów, aż po automatyczne generowanie rozdzielnika kosztów, przesyłanego bezpośrednio do programu finansowo-księgowego. W kontekście branży, warto wyróżnić moduł Karta Drogowa, który rejestruje historię wykorzystania pojazdu oraz czas pracy kierowców, z jednoczesnym rozbijaniem poszczególnych zdarzeń na odpowiednie konta kosztowe. W modelu wspartym telematyką, konta kosztowe odpowiadające poszczególnym zleceniom napełniane są danymi w pełni odzwierciedlającymi rzeczywistą eksploatację pojazdu. Komplementarnym uzupełnieniem modułu jest eKarta – rozwiązanie całkowicie eliminujące papierowy obieg karty i przenoszące go na na urządzenia mobilne.


Podział zadań na konta

Technologie mobilne

Rozwiązania frameLOGIC mogą być uruchomiane na różnych urządzeniach mobilnych. Podzielone według dedykowanych aplikacji, umożliwiają m.in.: zarządzanie brygadami terenowymi, w pełni mobilne prowadzenie kart drogowych, komunikację na linii dyspozytor – brygada i kontrolowanie pozycji floty. Wybór konkretnego sprzętu należy natomiast do użytkownika końcowego. Może on korzystać z całego przekroju urządzeń – od specjalistycznych i odpornych na warunki zewnętrzne terminali, do dostępnych masowo, popularnych tabletów i smartfonów pracujących na systemach iOS, Android i Windows Phone.


Aplikacja mobilna eKarta (Android)
top
Ta strona używa plików cookies (tzw. ciasteczek) do poprawnego funkcjonowania i statystyk. Więcej informacji znajduje się w „Polityce prywatności”. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie cookies – zamknij naszą stronę.
Wyrażam zgodę