Administracja

Powszednia sterta papierów

Codziennością w pracy osoby odpowiedzialnej za flotę lub pracę w terenie jest uzupełnianie stosu dokumentów, podsumowań, raportów i deklaracji. Analizie kart drogowych, delegacji, faktur paliwowych, serwisowych i zleceń trzeba poświęcać ogromne ilości cennego czasu. Zdarzenia losowe, usterki albo pilne zadania są w stanie zburzyć nawet najlepiej zorganizowane harmonogramy i plany.

Automatyczne dokumenty

Naszym sposobem na sprawną obsługę administracją jest przeniesienie możliwie największej części dokumentów do systemu informatycznego. Są one dzięki temu współdzielone i zautomatyzowane – system zlicza podsumowania i raporty, a nawet samodzielnie uzupełnia dane z zarejestrowanych informacji o pracy. Najlepszym przykładem jest moduł elektronicznej karty drogowej, wspierającego zarówno obieg karty jak i jej rozliczanie i umożliwiającego przesłanie informacji o poniesionych kosztach do systemu księgowego z podziałem na zrealizowane zadania.

Dostępność floty

Skuteczne zarządzanie możliwe jest również dzięki przypomnieniom o przeglądach, ubezpieczeniach, legalizacjach i przedłużeniu uprawnień. W połączeniu z obsługą serwisów zaplanowanych jak i tych niespodziewanych, nasze rozwiązanie pozwala najlepiej zaplanować zadania i  zapewnić maksymalną dostępność pojazdów.

top
Ta strona używa plików cookies (tzw. ciasteczek) do poprawnego funkcjonowania i statystyk. Więcej informacji znajduje się w „Polityce prywatności”. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie cookies – zamknij naszą stronę.
Wyrażam zgodę